Fara o färde


Hoppsan, vad händer?? Jag har tredarsledigt!!! Både Nicke och jag är förvånade, känns som om det var år och dar sedan (fast jag tror det var senast i november). De senaste veckorna har Nicke och jag konverserat enligt följande:

Nicke: Är du ledig imorgon?
Jag: Nej

Nästa dag
Nicke: Är du ledig imorgon?
Jag: Nej

Osv. Men jag hade faktiskt ledigt nyårsdagen... En dag dära, och en dag hära. Gick jättebra på nyår, vi åt som aldrig förr och försökte dricka lite olika saker, slutade med att vi gäspade oss fram till tolvslaget och gick sedan lättade till sängs.

Men ikväll tog/tar vi igen oss lite.... för egen del kallas det irish coffee... fast utan farinsocker och med för mycket whiskey upptäckte jag, kommer antagligen märkas om en stund.


Kommentarer
Postat av: caroline

Känner igen det dära med att jobba mkt och inte hinna traffa och se nära o kära. Miss u Kram

2008-02-03 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback