Planerade utgifter för oktobers lön

  1. Klippning (kan ev falla in under septembers lön)
  2. Mysdress
  3. Trollrunor-böckerna
  4. Hannah-böckerna
  5. Arbetssskor (hmmm... njeee, den måste in under septemberlönen)
  6. Kappa
  7. Gummistövlar (i den här delen av landet lär det väl bli slaskigt ett bra tag)
  8. Parfym
  9. Handskar (det är inte så mysigt med frostskador på händerna)
  10. Kattselar
  11. Önskar planera in kläder också, främst byxor (och jag som hatar prova kläder, främst byxor)
  12. Busskort. (Även om vi har bil är det ju smartare att ta bussen till jobbet så långt det är möjligt)
  13. Fixa diskmaskin.


Jag har grämt mig lite över att jag jobbade i september. Hade jag vetat att jag skulle få fast hade jag kunnat tagit det lugnt en månad, eftersom jag nu får månadslön med start i oktober. Meeen hallå... nu kan jag ta de här surt förvärvade (fördärvade) pengarna och lägga ut på det jag behöver- och vill ha. Jag älskar att shoppa också, så det borde inte vara något problem, om jag känner mig själv rätt!

Nej, nu ska jag städa lite och sen fortsätta plugga... får ev besök i helgen så det vore bra att vara pluggfri. Förresten kommer nog mor hit i oktober!

Kommentarer
Postat av: Linda

Faaaaan vad jag saknar å shoppa med dig alltså!!

2007-09-19 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback