Menlöst och tokigt?

Blev duktigt irriterad och besviken idag. *morr* Det är tur att man kan "stänga av" menlösa diskussioner. Nästan i varje fall. Ventilerade till fader som ventilerade tillbaka - det är fint, två psykiatriarbetare som får och ger hjälp på samma gång. Har man två utbrända psykologer så är det bara att sammanföra dessa tu och vips så går det framåt... Haha, det är en affärsidé värdig politikerna!

Åh nu är jag menlös.

Jag är fortfarande lyrisk över mitt nya jobb. Ibland blir jag så till mig att tårarna nästan kommer. I nästa gör jag upp planer för vad jag ska hitta på när jag får min första "fasta" lön. Ikväll brände jag iväg en beställning på ansiktskräm och dylikt (jag ska nämligen börja mitt nya krämiga liv) men jag försvarar det hela med att jag snart fyller år (jajemän, nästa helg blir jag 16 *host host*) och borde få unna mig något.

Usch... vem kom på talet 23? Kunde man inte ha börjat med de höga siffrorna och sen gå nedåt? Typ börja från 100... och kommer man under nollan är det ju bara att sätta minustecken framför. Fasen vad ballt, jag är fylld med dumma idéer ikväll! (Ja, jag är så jäkla koffeinfull för närvarande)

Hade en rolig diskussion igår med mina gruppmedlemmar i ena kursen. Vi öste i vårt tycke fyndiga kommentarer över varandra och jag satt och garvade som bara den (Nicke fick nog och lämnade rummet till slut - kved fram något om huvudvärk)... frågan är hur mycket vi egentligen hann med i vårt flummande?

Imorgon har kära systerdotter kalas... som jag missar förstås :-(

Nä, fy vale, god natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Simon

That's the spirit!! Nu känner jag och Adrian igen vår gamla "Cooks", tänka sig ho lever! Det här med att ändra om ålderstrappan och börja med de höga siffrorna borde lagstiftas. Då blir det ju bara positivt att fylla år för varje gång, eftersom man blir yngre istället för äldre varje gång.

2007-09-07 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback