Hänt i veckan?


Igår var första dagen på länge som vi bara var hemma.... bortsett från ett besök på ica då förstås. Alla andra dagar när jag har ledigt är vi alltid ute på vift. Det är som på jobbet, man ska aktiveras hela tiden.

Vi har bland annat hunnit med en tripp till Örebro och Jönköping.... fan också, jag gillade verkligen utbildningen... men två år till?? Har visserligen möjlighet att ta det på ett år... men hallå!! Usch, jag har stora problem med min kunskapstörst och ständigt växande behov av att vidareutvecklas. Världen är bra liten i alla fall... träffade en kvinna som kommer från samma lilla ställe som jag; vi ska tydligen vara i samma arbetsgrupp i ena kursen!

Annars har det inte hänt så mycket.. jag har införskaffat lite blommor till lägenheten... äntligen! Vill dock ha fler... lite för lite än. Jag har även bokat tid för synundersökning... gaaaah... vill inte, men nödvändigt ont... Det och att man snart blir äldre... bah. Inte tycka om!

Ikväll är det fest :D Tjoho! Det behövs :D Skönt att få träffa lite kvinnfolk igen, haha, det är som det är att bara jobba med karlar :S Den stora frågan är såklart vad jag ska ha på mig, har jag ens några festkläder? 

Dags att ta en kaffepaus nu och sedan ordna upp allt inför kvällen... kl 17 ska vi ju vara där borta :D

Kommentarer
Postat av: Simon

Du vet att du knarkar kunskap va?

2007-09-07 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback