Final countdown?

Jag är inte klok, det är sant. Eller så har jag börjat tvånga jag med, man blir väl som man umgås? Av ren reflex fortsätter jag gå in på ams när jag inte har något som helst skäl till det. Jag fick ju jobbet jag sökte! Det är snart en månad sedan beskedet och jag verkar ännu inte har förstått det. Borde ha slappnat av när jag skrev på anställningsavtalet.... förhoppningsvis förstår jag det på introduktionen!

Annars då?? Fyra pass kvar. 8 dagar kvar tills mamma kommer hit. Mer då? Joo Nicke far bort helgen som kommer så jag får helt enkelt ha fest för mig själv.... Hade det väl varit ändå, tror vi har bara whiskey här hemma. Men fasen Tess, I miss you!!!! Egentligen borde det ha varit vinkväll med dig.. memories....

I veckan ska jag ta mig i kragen och ringa runt lite. Lokaler och frissa typ.

Näää, ska väl skriva färdigt etikarbetet och sen inte göra så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback