Tyst i stugan

Idag var inte min dag. Hittills har det mest gått ont och varit riktigt bäsigt. Kan iof ha att göra med att jag knappt sov något natten som var. Varken jag eller Freddan. Kanske berodde på att det var ovanligt tyst i stugan? Inga grannar som för oväsen... helt otroligt. Första natten på länge.

Imorgon kommer en kompis hit så vi ska äta god mat och dricka lite vin :o) Kika på schlagern också, haha, vi ger inte upp! Nu är det förvisso bara en ursäkt att få ha lite skojigt bland alla måsten.

Har insett en sak.. jag är inte samma sjåpiga sak när det gäller att ta kontakt med olika företag osv. Jag är fortfarande mesig med att svara i telefon (vems fel är nu inte det) men i övrigt är det en klackspark att ordna upp alla tråkiga saker. (Ja, jag har och har haft problem när det gäller just den dära telefonen - har man ett förflutet som inte vill släppa så..). 

Nä. Vad ska man ha till efterrätt imorgon då?  Förslag?  

Kommentarer
Postat av: Mats

Känner igen det där. Har aldrig sovit så dåligt som första tiden i huset. Knäpptyst, inga puckon som spelar piano mitt i natten, sjunger, super whatever. Snacka om ovant.

2007-05-12 @ 15:30:11
Postat av: Simon

Blev det inte bananasplit med rom?

2007-05-14 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback