Tjo vad det var livat

Måndag igen då. Det rullar på! Snart är det sluuut på Umeå tiden.

Förövrigt är det fan inte konstigt att jag är rädd för bilister. Varenda dag är det någon som gör något helsjukt. Kör mot rött, stannar inte vid stopplikt... gör galna omkörningar strax före korsningar... eller min favorit.... ligger mitt i där det egentligen är två körfält. Det är festligt.

Freddan har världens bästa hörsel... Hur i hela friden hör han när jag tar fram ett sugrör i köket... och han ligger och sussar längst in i datorrummet?? Mina tokiga kissar ;o) Felix har ockuperat en kartong... så den lär vi aldrig få packa i. De är jättekräsna vad gäller mat nu. Kvalitetsfodrens förbannelse?

Åh just.. jo Simon, det blev bananasplit med rom i lördags. Faktiskt riktigt gott. Behövdes i hockey-sorgen. Dubbel hockey-sorg...

Man no jekler. Kaffedags och sen pluggbugg!

Kommentarer
Postat av: Simon

Du din lilla hockeygalning...

Hmm.. är det de där tonårspojkarna som är ute och buskör?

2007-05-14 @ 17:17:23
Postat av: Caroline

Låter härligt alltsammans:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback