Kulturnatta


Var ut igår med en kompis och kikade lite på Kulturnatta. Var mycket roligt men det som jag kommer minnas var lugnt irländsk/svenska bandet. Skrattade när jag insåg att jag kunde de flesta irländska låtarna, det verkar misstänkt det här :o) Sov så enastående gott sedan när jag kom hem. Natten mot fredagen fick jag kanske 1,5 timmes sömn.. tack kära grannar. Hur man kan vara så dryga som er, det är ett mysterium.


Idag regnar det, är så mysigt :o) Tog mig en rejäl sovmorgon, jag och Felix, och lyssnade på när regnet smattrade mot fönster och tak. Det är så skönt att slippa gå någonstans... det är bara packningsdag och pluggdag idag.


På fredag far vi till Härjedalen för en blixtvisit. Allt för att få gå på kalas :o)


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Regn är ett sattyg. Jag tänkte jaga ut mannen med mossrivaren så man kunde få en lugn stund med en bra bok men icke...
Längtar sååå tills på fredag!! KRAM

2007-05-19 @ 17:08:58
Postat av: Systeryster

Hm..."vi misstänker att ditt inlägg kan vara spam" hm...Jahopp,kanske det..

2007-05-19 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback