It's out to get me


Det här gamla rucket är trött på mig. Eller så kan vi kalla den här platsen för the haunted appartement. The haunted bathroom. Höll på att få badrumshyllan över mig igår men stoppade den i tid. Däremot hann jag inte ducka för de två små krukorna som  fram till igår kväll stått längst upp på hyllan.

Så nu sitter jag här, med en bula i huvudet. Är en aning vinglig och illamående men annars är det lugnt. Fick mig ett till minne att ta med härifrån. Stackars Nicke får vara med om elände han.

Katterna har letat efter besöket som var här idag. Felix har gått steget längre och revirmarkerat så gott det går. Han har gnussat sig mot allt så han har väl varken päls eller doft kvar.


Åh just ja...
http://www.youtube.com/watch?v=R6HhMvntjZA

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men gumman!! Bara att inse, dags att dra ;)
Hoppas att huvet höll. Kram

2007-05-07 @ 18:41:15
Postat av: Simon

hm.... poor poor house

2007-05-08 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback