Hysteriskt


Bröllop kan se ut på massa olika sätt. Tror min dröm bevisade det. Nicke och jag kunde inte enas någonstans om hur vi skulle ha det och när Nicke kom på att vi skulle gifta oss i en kyrka "för att alla förväntade sig det" fick jag nog. Doch löste vi allt med att han och hans sida stod i kyrkan och lyssnade på gud och amen, så var jag och min familj på rådhuset. Å så sa vi ja till varandra genom mobiltelefon. Fint. Jag behövde inte ens klä upp mig :o)

Förövrigt har jag inte kommit på vilka som eventuellt kunde förvänta sig att vi skulle gifta oss i en kyrka. De som känner oss vet ju hur vi är, och hur oreligiösa vi är. Lite lustigt ändå. Många säger att de inte tror på gud men blir ändå förbannade på dem som går ur kyrkan.. har aldrig förstått den reaktionen.

Igår påbörjade min chokladabstinens, och den var gruvsam! Nicke försökte muta mig med popcorn, det enda av värde vi hade hemma, men det fungerade inte. Hittade till slut o'boy men den var utan tillsatt socker (och det var ju liksom sockret jag cravade mest) så det blev lite halvdant.

Saknar mina pojkar fruktansvärt mycket!! Usch, vad jag sover dåligt nu för tiden. Ingen Felix som ligger på ens ben och ingen Freddy som väcker oss kl 3 på natten för att kela... tomt. Sedan att jag kommer på mig med att byta vatten i deras skålar några gånger om dagen.. (ja deras skålar står fortfarande kvar) samt förvänta mig att de ska komma springande när jag tar fram sugrör... det hjälper inte direkt.

Nejhepp... ska ta mig lite kaffe och fortsätta packandet!

Kommentarer
Postat av: Mats

*storskrattar* Jag vet inte vad som är värst; att jag kan se den vigseln framför mig... eller att du faktiskt skulle kunna föreslå det som åtgärd irl. Ingen är väl så flexibel men ändå på tvären som du :-)

2007-05-31 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback