Hur det kommer sig...


.... att jag aldrig sitter i datorrummet. Freddan tar Nickes stol som i sin tur roffar åt sig min. Stackars lilla jag är därmed förpassad till vardagsrummet där jag får dela min uppmärksamhet till dator och tv på samma gång. Horribelt!

Nåja, faktiskt så är det en pain in the ass på lång sikt. Ryggproblem och sån skit. Samt att det ser bedrövligt ungkarslikt ut att ha datorn på vardagsrumsbordet. Men med tanke på att det ser bedrövligt ut ändå (det härliga med att flytta?) så får jag väl leva såhär ett tag till :o) Några veckor till.


Freddy och Nicke



Kommentarer
Postat av: Simon

Nickes stol? Ser snarare ut som om det är Freddan som äger den ;-)

2007-05-15 @ 23:06:13
Postat av: Caroline

Finns ingen plats för Carin hihi

Postat av: GimGim

he he.. HAn ser verkligen ut att stor,trivas.. Åh.. Som en riktig kung se han ut =P

2007-05-17 @ 11:26:37
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback