Fyra.

Oj. Oj. Oj. Oj. Oj. Oj. Oj.

Herre minje... vi måste sätta fart på packandet. Helt plötsligt är det bara fyra veckor kvar!!!! Fyra veckor kvar tills vi (dvs jag som bestämmer och Nicke låtsats göra som jag vill) får inreda vårt nya hem! Har haft flera drömmar om flytten. Pappa och Nicke har burit ner köksgrejerna till förrådet, pyntat julgranen på balkongen och ställt sängen i köket. Hur ska detta gå?

Förresten syster, jag var på benen igår (såklart) men kunde inte skicka sms. I'm sorry.



Ps. Ett av sommarens måsten... logdans!!

Kommentarer
Postat av: Simon

Logdans?? Då vill jag vara med!

2007-05-02 @ 21:13:03
Postat av: GimGim

Logdans ÄR ett måste!!! =P

Postat av: Systeryster

He he, jag trodde att du blev stött ..Men faktiskt så flyttade jag hemifrån först o ngn förmån ska man väl få då ;) KRAM

2007-05-06 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback