Fortfarande ringmärkt

Så, vi är tillbaka i lägenheten, katterna har semester från packningen och får bo hos mor och far för ett par veckor. Saknar dem ENORMT men vet att de har det betydligt mycket lugnare och skönare där än i det här flyttkaoset. 

Jag får trösta mig med att det är temporärt, tempus fugit och vi är snart återförenade igen, i V-ås. Jag vet att de har det förträffligt på 7:an :o) Har bildbevis.





Telefonen har gått varm, tack och bock för alla gratulationer! Ni är så söta allihopa! Tack kära söstra mi också för tips till bröllopet! Känns skönt att veta att vi har någon som kan komma med inspiration och idéer :o) Börjar sakta inse vad vi har dragit igång med... Hujedamig! Meeen... jag är fortfarande ringmärkt och Nicke likaså :o) Har en lite väl kass bild på det men det är iaf en bild :o)


 


Och till sist.. ett av världens mysigaste par...  Helt otroligt att morfar är 90 år!


Morf?r?ldrarna




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tjusigt! Både ringar, katter och morföräldrar =) *KRAMAR*

2007-05-29 @ 10:12:42
Postat av: Systeryster

Vilken härlig bild på mormor o morfar!! Ja inte ser katterna ut att lida direkt ;)
Ang tipsandet så försöker jag hålla igen :S Men det finns ju sååå mkt fint!! Måste nog snart byta minne i datorn för jag har packat den full med inspiration. Nästan mer nu än när jag gick i giftastankar... Men ska det va så ska det!!
Kram på ER.

2007-05-29 @ 13:17:47
Postat av: gimgim

Vilka fina ringar ni har! Verkligen vackra! =) Ja nu drar hela faderullan igång.. ;) Åh vad avis jag blir, att planera och fixa med allt, o KLÄNNING..;) Längtar efter att få se er där framme och spirar av kärlek =) Blir det utomhus eller var? Och när?? =P åh så spännande =D

2007-05-30 @ 11:18:54
Postat av: Malin

Vilka fina ringar!!! Och japp, nu har vi da intejnejt igen :-) Om du är ledig midsommar så tänkte vi bjuda på mat då, för att fira er förlovning och det ;-) Får ni se mitt fina place i S-hammar! *kjamkjam*

2007-05-30 @ 13:23:40
Postat av: Anonym

Hujedaa! Grattis till förlovningen!!!!!! :D Vad underbart. Jag ryser alltid när jag läser sånt eller ser folk lyckliga av kärlek. Det är så fint. När blir det bröllop:)? Puss på kinden från din vän!
(Fina bilder på katterna)

2007-05-30 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback