Det närmar sig pension



Aftonbladet är farligt... hamnde in på vuxenpoäng-sidan.... enligt Sveriges vuxenpoängstyrelse är det jag och inte Nicke som har lammkött. Han skulle vara 31,7 och jag 44,2.  Jaja. 20,8  år kvar till pension, det är inte så dumt.

Uppenbarligen så hör allt som jag älskar att göra hemma på medeltiden.
Jag blev visst äldre än syster yster också... hmm... är inte vi av samma skrot och korn?? Bortsett från att du redan är äldre än mig, är gift, har barn och hus och bil osv?


För er som törs :o)
http://www.vuxenpoang.com/

Ska älta det här resten av dagen nu.
Eller så tar jag mig en öl, det tipsade testet mig om ;o)

Kommentarer
Postat av: Kine

Hadde nå tur på testen jag... Fikk en upskattad ålder på 24. Blir ju 23 i næsta vecka så det var ju inte så tokigt!

2007-05-10 @ 13:40:10
Postat av: Systeryster

Ha ha, jag blir ALDRIG vuxen ;) eller jo..jag blev ju 40.3 år på testet:( Ingen jätte höjdare direkt... Nä, bäst vi ger bort blommorna o säljer bilen och åker till Hultsfred o dricker mer öl. Sen ska vi nog ligga bra till på poängskalan;)

2007-05-10 @ 15:22:59
Postat av: Caroline

Gjorde testet...;) Jag är bara barnet!

Postat av: GimGim

cOOLT MED TESTET måste testa det nån dag. SKANAR DIG =) KRAMAR

2007-05-10 @ 20:08:16
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback