Dags att hiva



Haft en genomgång av garderoben. Festligt. Fick ihop en hel del till "hiva undan"- högen. Nicke har rätt, jag är precis som fader. Sparar allt som finns att spara, inte bara kläder om ni trodde det. Det finns mycket skräp i denna lägenhet. Skräp som jag nu insett måste slängas. Har jag inte lagat skräpet, eller vad jag nu tänkte göra med det, de senaste åren lär nog inget hända de resterande heller.

Katterna älskar allt som händer nu. De är med oss hela tiden nu, med nyfikna ögon. Nu sover de hela nätterna också, av ren utmattning tror jag :o) Det är ju så mycket som händer på dagarna.

Återigen till en, "gu vad jag är glad att vi äntligen ska flytta" tes. Grannen under oss höll låda hela natten, sjöng (snarare skrek- eller var det falsett han försökte sig på?) hela natten. Vore det inte för att katterna försökte sova på mina ben så hade jag gått ner och kastat kottar på honom. Tyvärr är jag för hämmad för att göra något allvarligare.

En annan sak jag har mycket av... gardiner.. väldans chockerande..

Kommentarer
Postat av: Simon

Kasta kottar...? Det kanske inte gör ont på honom men han blir nog irriterad i alla fall - så det kan ju funka!

2007-05-05 @ 15:42:03
Postat av: Systeryster

Oh så pappsen smittade även dej med sparförmågan :S Stackare.. Men gardiner KAN man bara INTE ha för mkt av !! ;)
Ang grannen..så ska du ju skicka Nicke att kasta kottarna :)

2007-05-06 @ 20:17:34
Postat av: Caroline

:) lycka till med utrensningen! Jag tycker sånt är svårt att solla;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback