Coffee?

Sjukligt trött idag. Har massor att göra så jag har inte tid med trötthet heller. Likförbannat slöade jag till efter lunch och var borta ett par timmar. Därefter har jag druckit alldeles för mycket kaffe, gjorde det starkare än vad jag brukar (ja, jag som gör väldans starkt i vanliga fall också) allt för att piggna till. Men... what does the trick? Bortsett från kaffe? Nä, just det.


 

Förövrigt så är kaffet det enda som biter på mitt godissug. Rättare sagt - det är godare än godis.



Åh just, världens smartaste svar på en otroligt dum fråga:


http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,834885,00.html
"Vilka bör inte dricka kaffe?

  - De som inte tål kaffe..."

NO SHIT!




 


Kommentarer
Postat av: Simon

Aftonbladet...

2007-05-21 @ 21:41:26
Postat av: Systeryster

Ojojoj! 3 koppar kaffe under graviditeten..hm..hoppsan !!:S
fast eftersom jag blandade kaffedrickandet med att äta kaffe som jag fryst ner i iskuber, så gjorde det nog inget ;) VEM TÅL INTE KAFFE??!!
Men vad e en kopp?? mugg?? Min kaffekopp rymmer iaf 3dl det är lite lagom..KRAM
ps. nu e det nära ;)Jihooo!!

2007-05-23 @ 08:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback