Tortyr?

Fem veckors tortyr är snart över. Eller tortyr? Det har faktiskt gått ganska bra.... Tack vare Freddy och Felix och deras tokiga idéer så har jag inte hunnit sakna den här karln, som jag i normala fall delar säng och bostad med, så fruktansvärt mycket. Mycket ja, men inte fruktansvärt mycket :) Sen att man har och har haft fullt upp hela tiden skadar inte heller.

Jag är lite orolig över mitt kaffehinkande... förvisso har jag varit duktig med att dricka snabbkaffe så jag har väl på så sätt dragit ner mitt koffeinintag.... Men snabbkaffet har lett till att jag gör kaffet sjukt starkt... Jag reflekterade inte över det förrän min lärare kommenterade eländet med fasa i rösten. Jag är bra duktig... jag håller mig till mitt rekommenderade kaffekopps intag per dag.. sen tredubblar jag styrkan på innehållet. Fiiint. Hälsosamt.

Nänä.... nu ska jag fika lite med Linda, vi har börjat hamstra loss på balkongen nu... men det är ju så varmt och skönt i solen :)


Kommentarer
Postat av: Simme

Hinka lugnt!

2007-03-19 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback