Orkidée

Min orkidée blommar igen :)
Trots flera rivningar av en klumpig Felix så har den överlevt. Jag trodde faktiskt att jag hade lyckats döda den ett tag eftersom den har haft en lååång viloperiod.. Riktigt riktigt lång. Men nu blommar den... I'm so happy :) It's the small things that count.

Idag skulle jag sova ut... sov ända till halv nio. Jag är så besviken.. jag som var en höjdare på att ta sovmornar en gång i tiden. Nåja... jag är fortfarande en höjdare på att dricka kaffe iaf :)

Vår lille Freddy är förövrigt ett år och fyra dar nu... :) Helt otroligt. Han är så söt, och gosigare än någonsin. Felix hotar faktiskt att bli större än Freddy som det ser ut nu... Men huruvida de blir större än brorsans katter.. hmm.. det återstår att se :)




Freddy och Felix

Kommentarer
Postat av: caroline

Vacker bild!

Postat av: Anonym

Vacker bild!

2007-03-28 @ 06:00:26
Postat av: Simme

Känner igen den bilden.. :-)

2007-03-31 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback