Oj..


Det gick över förväntan igår!! Så bra att jag slöade till och sov några timmar när jag kom hem... så skönt så.

Idag hittade jag en mastersutbildning som jag ska söka till... den är just nu helt perfekt för mig! På distans! Jag kan vara hemma och plugga!! Mot ledarskap och gerontologi bland annat. Enda sega var att den var på helfart - men det skadar inte att söka iaf. Känner jag för det i höst så känner jag för det och då är det bara att köra på :)

Jag och kissarna har varit ute på balkongen idag. De låg och slöade bredvid sin matte ett tag innan det var dags att fylla kistan :) Själv kom jag på att jag kanske ska skicka upp mitt pm på webboard.... Å lite annat smått och gott. Jag borde egentligen fortsätta med min evighetslånga lista om things to do... men ibland behöver man en lucka. Det är inte direkt så listan kommer springa sin väg iaf :)

Övrigt då... tja... leta lägenhet kanske?

Btw... vi åker till Härjade Härjedalen på tisdag... jag ska försöka att plugga undan allt till dess så jag får 1,5 vecka fritt. Vem vet när vi kan hälsa på familjen igen? Inte i sommar iaf. Om inget oväntat händer. Nicke hotar med att köpa bil emellan varven så snart jag är klar med mitt körkort (vilket innebär att jag kommer dra ut på det tills jag är 65 eller nåt) Jag vill inte ha nån bil och jag vill verkligen inte köra. Promenera och cykla, det är grejer det!!

Skulle se ut det, om jag hade bil... förstå vad tjock jag skulle bli. Måste tröstäta innan och efter jag har kört.

Men va fan. Det blir antagligen inget Härjedalen i sommar... just det.. har jag nämnt vad jag är glad att jag inte behöver jobba där i sommar.... tjoho!!! Dags för nåt nytt!! Även om det varit roligt där så... one must go on. Dags för nya vyer och äventyr. Ska bli skönt att lämna Umeå också... fyra år får räcka :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi nog blir det bil:)

Postat av: Simon

Hoppas på mastern då... SEDAN får ni banne mig flytta hit! Max två års respit!

2007-03-31 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback