Kaffehelg!

Äntligen helg!! Gårdagen började förvisso pissdåligt när jag inte hittade min handväska som plånkan låg i. Damn it! Hade enorm panik men fick masa mig ner på stan ändå... som tur var kom minnet ikapp och jag kunde ringa hem till Nicke och berätta vart den var. Vad jag kan!

Känns som om jag promenerat jorden runt- vore nog en idé att införskaffa nya skor. Men det var härligt väder att traska i iaf, om man bortser från vindpustarna som kom emellanåt. På tal om att gå; varför i hela friden går vissa mitt i vägen? Längtar de efter att bli påkörda eller? Skulle aldrig våga bete mig sådär... men så är jag en försiktig gammal tant också.

Ikväll blir det vin! Har sikte på att åstadkomma en äppelpaj också - orkade inte igår. Men idag känns det som jag kan fixa lite... sy gardiner till datarummet, baka och börja städa lite. Å läslogga lite. Vill man vara pluggfri i påsk är det bara att plugga nu så det är gjort.

Var helt underbart att vakna idag... Behövde inte iväg någonstans, blir bara hemma idag :) Felix sov på armen min med huvudet sitt under min haka, han är så jäkla mysig :) Tydligen så har han bitit Nicke i foten i natt - sånt gör han aldrig på mig :)

Vad hände igår då? Jag ställde fram likör men drack aldrig nåt!? Jag som har längtat efter den där likören... men men, det är en kväll ikväll också, får ta den då :) Igår var jag helt enkelt för trött... åh vad jag är trött på ordet trött.

Ska sätta på mer kaffe nu så jag håller mig PIGG hela helgen :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Du och dina söta kissar. De biter inte handen som föder dem i alla fall :-)

2007-03-31 @ 22:07:06
Postat av: Simon

Å förresten - folk ÄR så dumma att de går mitt i vägen. De vågar inte hoppa bungyjump så för at leva farligt går de mitt i vägen. Men det allra bästa är förstås när de vinkar in bussar fast de inte ska åka med dem.

2007-03-31 @ 22:08:51
Postat av: Caroline

mmmmmmmm...äpplekaka...vattnas i min mun! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback