Jag hoppas....



Jag var riktigt religiös idag. Jag av alla människor. Satt och ropade på gud när jag bilade runt i lilla Umeå. Men som herren bredvid sa; det är ju bättre jag åkallar honom där uppe än där nere :) Att jag sedan ändrade riktning när jag satt vid datorn - tja, shit happens.

Insåg vilket intryck jag måste ha gjort efter en kommentar: "Jag hoppas att du någon dag kan känna dig avslappnad när du kör bil" Stackarn. Han är nog lika slut som jag :)

För övrigt är jag trött, jättetrött, trött, trött. Ingen nyhet för Nicke som levt med mitt evinnerliga svar på hans fråga "hur mår du? - jag är trött" den senaste tiden. Längtar hem som bara den.

Jag har fastnat för Dr House förresten. Jag bänkar mig gärna för en sur, spydig fan. Han är som jag skulle vilja vara i vissa situationer. Som tur var har jag ett sunt förnuft som slår mig i huvudet när jag börjar bli vrång.

Nu ska jag fortsätta med gardinäventyret!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kommer läsa din blogg! Du skriver så bra och roligt! Kram

Postat av: GimGim

DU kommer klara körkortet och kommer att ÄLSKA att köra - stundvis iallafall =P
HAr också upptäckt Dr House - vilken härlig kille =P

2007-04-11 @ 14:57:09
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback