Hänt sedan sist


    • Examensbevisen damp ner för ett par månader sedan- tjoho, jag ÄR verkligen socionom!

    • Flytt- och jobbångesten damp också ner för några månader sedan- PANIK (till råga på allt ska man ha skola också)

    • Flyttångesten har lagt sig - tack vare Nicke :)

    • Jobbångest? Bestående.
    • Jag har tröttnat på alla CSI-serier... Fram för NYPD BLUE!! (första säsongen förstås)

    • Det har kommit till min kännedom att jag är sjukt stressad (öhm, förklaring, jag har ju iof vetat om det - jag har bara inte kommit till insikt. Förrän nu.  

    • Det har kommit till min kännedom att alla utom jag haft insikt om min stress

    • Mina pojkar är livrädda för hundar- hur söta hundarna än är.

    • Mina pojkar river sönder posten - häromdagen var Nickes facktidning strimlad till oigenkännerlighet

    • Jag har varit frisör-otrogen





Kommentarer
Postat av: Simme

Börjat på andra boxen än då?

2007-03-19 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback