Skultuna

Nu har vi rört oss 60 mil neröver... läget under kontroll? Tja, lägenheten ser kaosartad ut men det går att ta sig fram med lite våld samt att de flesta möblerna är monterade. Spontant kan jag bara säga att nu är Umeå tiden klaaaaaaaaaar. Det känns fantastiskt bra att vara här och jag bara äääälskar vår stora inglasade balkong... tokmysig! Kan tänka mig att bo här länge! Tur är väl det, för jag har insett att jag verkligen hatar att flytta... det är så fruktansvärt omständigt! Iaf om man ska flytta långt..tur att man har föräldrar :o)


Imorgon ska jag ta mig en rejäl sovmorgon och sen blir det ut och utforska lilla bygden här. Västerås var vi in till idag så det räcker för ett tag :o) Helt otroligt så har jag inget shoppingbehov... vad har hänt? Förutom att jag är utarbetad, trött, sliten, har ont överallt och går med axlarna uppe vid öronen? Jag har ändå turen att inte ha såhär jämt så jag ska inte gnälla. Nu är det värsta över. Den här tiden efter examen har varit en jäkla prövning... (förutom att vi förlovade oss förstås!) allt på en gång tror jag. Se där nu gnällde jag igen.

 

Nåja, det ska bli så skööööönt att få slippa bo i en stad!!!!!


I'm home. Jag ska sova i en riktig säng i natt tillsammans med Nicke och kissarna. Inte ensam i en ekande tom lägenhet i Umeå. Men innan dess ska jag upp med fler gardiner :o) Bye bye!

Kommentarer
Postat av: GimGim

Åh vad skoj att ni kommit iordning lite =) Insåg idag att vi bott i vår lgh i över en månad och allt är FORTFARANDe kaos..;) men det är ju typiskt oss =P Lika mycket stökiga hjärnor ; ) Måste kännas skönt att få lite ordning efter allt den senaste tiden =) ett tryggt hem är basen för ett tryggt liv =) Hopaps nya jobbet går bra med =) SAKNAR Dig vännen KRAMAR =)
PS Jag hör av mig om råd i sommar när mitt jobb går åt skogen..;) enhetschef är nog inte min grej riktigt..=S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback