Fram kommer det ett...

...hem?!

Idag har vi fått till hur i hela friden vi skulle möblera i vardagsrummet. Efter flera vändningar hit och dit blev det bra :o) Tur det,kan jag bara kasta mig i fåtöljen imorgon när jag kommer hem från jobbet och bara njuta. Blunda för alla kartonger och sånt förstås.

Var riktigt overkligt imorse när jag vaknade. För det värsta var Nicke där och för det andra låg jag i en säng :o) Badet igår och att sova i en ordentlig säng har mjukat upp min rygg lite tack och lov, jag är inte lika stel och miserabel som jag har varit tidigare. Blir skönt att slippa köra bil nu... tills Nicke har kommit på vad det är för bil vi ska ha :o)

Ska ta och dricka lite te nu (ajemän, te och inte kaffe) innan det är sängdags :o)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe japp då börjar en ny fas i era liv:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback