Drömmar

Fy vale.
Hade en sån fantastisk dröm i natt... blev så jäkla besviken när jag vaknade. Drömde att vi äntligen fick tag på bil, som uppfyllde alla våra krav och ändå var tokbillig. En riktigt glad överraskning fick vi också när en kompis höll på att backa ner den i ett dike och jag upptäckte att vi hade dubbelkommando så jag kunde bromsa åt henne.

Jaja, nån dag får vi väl tag på en bil som motsvarar våra förväntningar. Men då utan dubbelkommando :o) Nicke blir väl tokig annars.

Jahopp. I övrigt då? Vi gjorde en tårta igår, jag och Nicke, och så åt vi lite midsommarmat.. liiite har vi firat med andra ord.  Ska söka lite jobb till hösten, just nu spyr jag på mer plugg. Kan bara tänka mig ett alternativ av de plugg jag sökt och det är distansutb. Men men.. får se hur det känns i höst.

Dags att ta lite kaffe nu och äta upp resten av tårtan från igår :o)

Ps. Jag älskar älskar älskar vår balkong!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ha ha, jadu, dubbelkommando hade inte varit helt fel ;) "Nej Nicko! Jag tycker inte att vi ska svänga höger nu.." ha ha, stackars Nicklas om ni hade dubbelkommando! KontrollfreakenCarin! Hoppas att du får ett kanonjobb om du inte känner för pluggandet längre. Tycker ju att du pluggat mer än nog för hela släkten nu ;) Härligt med balkongen1 Ser framemot att få sitta med paraplydrinken där när jag kommer ner!KRAM

2007-06-24 @ 13:58:31
Postat av: Caroline

den där ballkongen måste jag snart få se på bild hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback