Allsång?


Var riktigt riktigt toktrött igår, trots att jag sov som en stock. Visserligen gick resan och besöket på skansen bra, men jag spände mig ändå. Vill inte direkt tappa bort "mina" brukare där :-S Iof så var det fullsmackat med securitas där, men jag tror de prioriterade eventuella bomber.

Nicke tycker att jag är hispig med katterna. Tror det tog en timma att välja blötmat igår, jag blir sjuk på det här. När det väl är bra fettnivå så är det annan skit istället. Vill inte att mina kissar ska bli sjuka! Nä, vi får nog fortsätta med Mjau ändå tills jag har alla redskap så jag kan BARFa istället. Nicke skrattade åt mig på affären "så där noga är du inte med oss!" och det är naturligtvis sant! Men om jag och Nicke blir sjuka av dålig kost så är det vårt eget fel, om katterna blir sjuka pga dålig kost så är det mitt fel. De kan inte göra så mycket mat direkt.

Är så förbaskat hungrig! Kastade i mig lite mat när jag kom hem, åt ingenting på jobbet idag, Ska fixa mig lite rostat innan det är sänggående (ja, jag = dålig kost). En kväll till, sen har jag ledigt en dag :o) Bra det, har massor att göra här hemma! 

Hopp, nu har Felix lagt sig i mitt knä, blir nog inget rostat :o)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Måns blev också känslig av olika sorters mat så vi håller oss till den med gula katten på än så länge. Ha kräker på annat. Deras magar vänjer sig snabbt vid mat de haft ett bra tag.

Postat av: Peigi

Jag vill att mina ska få lite mer hull - men de ska äta bra mat och inte skräpmat, vill som sagt inte att de ska få problem med njurarna eller annat. Iof så äter mina foder från djuraffären och inte från de vanliga livsmedelsbutikerna så risken att de ska bli sjuka har ju minimerats ordentligt :o) Men det blir nog ännu bättre när man fullt ut kan göra egen mat åt dem :o)
Sen så blir katter i regel lite kräksjuka om man byter foder för snabbt.

2007-07-05 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback