"Ugnen är där"


Visa ord från min livskamrat. Uppenbarligen har han glömt att jag faktiskt har bott här snart en månad jag med. Måhända att jag inte har lagat så mycket mat (tllfällena kan räknas på handens fem fingrar) men jag har ju för jösse namn BAKAT och därmed ANVÄNT ugnen. Ja se karlar.

Förövrigt är jag i ständig jakt på gardiner till vardagsrummet. Hilfe hilfe!

Pratade med röde broder igår också, även om det inte var menat. Ringde svåger - och en drucken paff broder svarade "Hur visste du att jag var här??!". Just det, jag och Nicke missar Björnfesten. För egen del är det tradition tror jag, jag jobbar alltid midsommar och Björnfesten. Alla andra helger också för den delen :o) Nåja, jag får fira på mitt sätt, har minsann jordnötter.. jojomen, akta er, för här går det livat till... :o)

Nä, nu ska jag ta och äta lite... förhoppningsvis hittar jag den där förbannade ugnen. Morr.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

He he, men det e ju bra att han e omtänksam o talar om iaf! Tänk om han sagt: "och ugnen får du hitta själv" Då hade du nog inte blivit så glader heller ;)
Broder har ju en inbyggd gps ha ha
Sköt om ER! KRAM

2007-07-09 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback