Min första lediga helg

Joppz nu har den kommit! Dunderlyx? Det är iof kul att jobba helg, men nu kunde den ju inte komma lägligare; jag är ensam hemma med kissarna i två hela dar :o) Nicke är på fisketur så det enda jag ska göra i helgen är att sova sova sova.... Schemat har varit duktigt späckat den sista tiden... eller sista tiden? Hela året har varit späckat över min förmåga.

Iof så ska jag dricka lite whiskey med en kompis ikväll, allt för denna dag då jag tydligen har namnsdag. Tioöringen trillade ner till slut, tog halva arbetspasset innan jag förstod varför alla grattade mig.

SKa väl ut och kolla läget med cykeln också... *morr* sablar vad den har muckat gräl de senaste veckorna. Igår tror jag tyvärr att jag lärde ungarna häromkring några nya, rätt så fula ord :-S
För övrigt har jag skadat mig i handen - uppenbarligen kan jag sälla mig till klantligan som inte ska hålla på med knivar. Dunderklantligan också, vem skadar sig när det är rötmånad?? Iof så skadade jag ju knäet också under en rötmånad för några år sedan.. it's my thing.

I augusti så ska vi ev åka och hälsa på lite familj och folk :o)) Ska bland annat förbi min vapendragare genom hela socionomutb om vi får till planeringen :o) Hoppas hoppas hoppas!!!

Jaja. Det är dags att fixa lite käk, hann inte med någon lunch idag - hann och hann - helt plötsligt var dagen slut och vi fick gå hem. Bye bye.


Kommentarer
Postat av: Simon

Du vet väl om att du är en fara för dig själv? :-)

2007-07-21 @ 12:40:15
Postat av: Caroline

Måste säga du skriver så man skrattar;)... Undrar när du nån dag ska ta ledigt ett år;) Det hade du behövt alltid massa på ditt schemma! Kram

Postat av: Systeryster

Jadu vad bra att helgen äntligen kom!! Den är du helt klart värd!
Sen måste jag tyvärr meddela att du är född i helt fel familj. I den du hamnade ska nog allt vasst undvikas.Häromdagen lyckades din far såga sej i handen med en handsåg (!?) Alltså ingen som går på EL utan bara med handkraft...Sådan far sådan dotter, son(kniven i låret)dotter igen osv. Så det är nog genetiskt betingat.Sen att du prickar in rötmånad varje ggn är värt en elogè. KRAM

2007-07-21 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback