Lite eufori

Jag blir bara mer och mer kär i det här stället. Både själva platsen och lägenheten :o) Hur jag nu kan säga så om en simpel hyresrätt. En hyresrätt av samma årgång som den i Umeå och därmed inte så ny - men betydligt mycket fräschare... och som sagt.... balkongen... BALKONGEN! Vi behöver inte ens slåss om den för den är så stor :o) Allt är ju så mycket bättre här - förutom att man saknar vissa förstås - särskilt nu när man kommer hem till kocken Nicke på heltid :o) Iof så försökte jag steka korv igår... slutade med att jag brände magen (jojomen, det stänkte olja) när jag höll på att vända på eländet. Jag + kök = DANGER. Jag ska hålla mig till det jag fortfarande kan - brygga kaffe.

Ställde mig och bakade en kaka så här på kvällskvisten. Tänkte iof inte på att klocka den - kom av mig helt när det kom ett glädjebud - eller vad man nu ska kalla det :o) Men jag tror kakan överlevde min förvirring :o)

I övrigt så... relationsmässigt och socialt går det riktigt bra :o) Har fått mig en allt-i-allo-mentor här i Skultuna, som guidar och ser till så jag hittar rätt här i Västmanland. Riktigt trevliga grannar har vi också, de inte bara hälsar - de stannar och ska prata också :o) Jag är förvisso inte förvånad över att vi har bondat med de mitt emot - av någon anledning så bondar jag alltid med dem som bor på "andra sidan trappen".

Hepp, ska ta och smaka den där kakan nu och sen är det snart sänggående... upp tidigt igen imorgon.

Ang giftemål - citat av min idol
"riktigt kul att höra att vi är flera som gett upp med att försöka finna ngn bättre att dela livet med"

Kommentarer
Postat av: GimGim

He he Underbart citat =P
SAKNAR DIG vännen!!!
KRAAAAAAAAMM

Postat av: Caroline

Låter så jäkla mysigt med lägenheten och när du beskriver att du bakar eller annat! Skulle vara så roligt att få se bilder snart;) Kram Kram!!

2007-07-06 @ 22:40:12
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: Systeryster

ähum..jadu...prata först tänka sen...
hoppas kakan smakade bra!
Kram

2007-07-09 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback