Kick ass granne!


Så har man då varit på julbord med jobbet. Givetvis åt jag alldeles för mycket, och snudd på drack för mycket också - kan bara symboliseras av det faktum att jag var jätteglad över att jag inte hade ont i min dåliga axel när jag bowlade... men så här i efterhand är det bara att inse att alkoholen hjälpte till... aj aj aj.. men kul var det! Jag tror jag bjöd på en rejäl show när jag tappade klotet så det for bakåt några gånger! Sedan var jag upp och sjöng också - å fan vad illa det lät. Huvva. Huvva. Som tur var så hade jag bara en arbetskamrat kvar i byggnaden när det var som värst.

Idag är jag rejält hes, riktigt "farbror godis"-hes, huvva!

Dagen till ära har jag suktat efter julmust, chips och pizza men hittills fått nöja mig med pepparkakor och kaffe och en häftig diskussion i trapphuset mellan vår nye granne och en jehovas som gör sina rundknackningar (han har inte hunnit till oss än och jag har informerat Nicke om att vi INTE är hemma så nåde om han öppnar dörren). Fan, min granne rockar fett, de har munhuggats i snart en timma nu och grannen har otroligt genomtänkta frågor och svar till den där stackarn som vågar sig på att knacka runt här.

Å nej nu tog samtalet slut.. Nu är vi inte hemma längre!

Kommentarer
Postat av: GimGim

Hej vännen! TAck för kommenatren =) Ja jag är jätteglad att jag fick julen ledigt, trodde aldrig det eftersom jag är så ny och så.. men det var inga problem - var fler som ville vara ledig efter nyår =) Så nu drar vi iväg!! =P
HUr är det annars ?? Allt rullar på? Coola grannar; ) Önskar dig en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!!! Saknar dig massor!!

PS Vi tutar när vi kör förbi inatt ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback