Yesterday...


Anställningsintervju per telefon för just det där jobbet som jag helst vill ha :S Gick bra iaf och det låter lovande! Får jag inget nu kanske jag kan få senare hos dem :o) Förövrigt har vi erövrat lägenheten vi ville ha - så det kommer vara svårt att göra mig besviken om jag inte får jobbet ändå :o)

Inte ens grannarna som med sitt bankande och sin olåt dagarna i ända kan störa mig nu!

I övrigt är det en fixardag idag. Nicke ska få kila ner till källaren och hämta kartonger sedan. Det är bara att skala av placet! Åh just det.. jag har färgat håret, fast det var iof före helgen. Ytliga jag!

Det blir nog en tidig kväll ikväll. Är toktrött. Katterna också.. Vi vaknade tidigt förvisso, tack vare solen... härligt med morgonsol?? Som förövrigt är stekhet?? Njeee. Vi går nog och lägger oss efter House ikväll :o) Så kanske man är utvilad lagom till nästa morgonsol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback