Underbart!

Låg i princip sömnlös i natt... igår missade jag ett i mitt tycke livsviktigt samtal med bara ett par minuter. Var duktigt nervös imorse.. men det ljusnade ordentligt ca kvart över åtta :o) Vi har nu inte bara fått tag på lägenhet... vi fick just den som vi absolut helst ville ha!! Den som jag trodde var utom räckhåll!

Aaah... säger bara... inglasad balkong!

Jag är så glad att jag just nu har överseende med allt. Att det plötsligt började snöa i solskenet tidigare under dagen till exempel.

Tyvärr kan jag inte sitta här och drömma om vårt nya hem :o) Har fortfarande saker kvar att göra på dagens "to do list". Typ införskaffa torrfoder och kattsand till kissarna.. eventuellt lite mat åt mig och Nicke också - eller kan man leva på salighet?

Kommentarer
Postat av: Simon

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Ska komma mig förbi den där balkongen så snart jag kan ;-) Du sitter väl där och dricker öl så :-)

2007-04-18 @ 15:54:06
Postat av: GimGim

GRATTIS!!!! =D Ibland ska det gå bra i livet också även om det oftast de ögonblicken är utrotningshotade ;) Jätteglad att det ordnat sig för er med boendet! Vet hur det känns att inte veta =/ När flyttar ni in då? =)

Postat av: Caroline

Vad underbart!

2007-04-23 @ 13:29:40
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback