Påsk - och nu finns det hopp!

Tillbaks på gamla hederliga 7:an. Resan hem förra onsdagen gick bra iaf. Fullt med vrånga hundar - men vi hade lite distans till de tack och lov. Mina stackars missar som är så rädda för hundar. :o/ Återstår bara att se hur det går på lördag natt då.

Det rullar fortare och fortare nu. Igår fick vi erbjudande på ett par lägenheter - samtidigt som folk har ringt ang vår nuvarande. Vi är fan på väg. Stressen växer till dubbel storlek, huuuuuga. Har MASSOR att ordna innan vi kan lämna lilla Umeå. Förövrigt är bara tanken på flytt - packa ner, åka, packa upp, få ordning, förknippat med magont. Det gäller att hålla sig lugn också så inte katterna blir stressade. Sedan har ju vi personligen ingen möjlighet att kolla in vår framtida bostad - så hur kommer den egentligen att vara? Men men... inte ha riktigt ångest ännu. Det kanske inte blir någon av de här lägenheterna. De kanske bara är skräp.

Skitsamma. Tack vare bostadserbjudandena känns det som om det finns hopp för oss iaf :o)

Påsken har svischat förbi. Har iaf träffat hela la familia, nytillskott, katter och allt :o) Det går åt rätt håll iaf :o) Idag och inatt har det stormat, något som varken vi eller katterna gillar. Väntar bara på att tallarna ska hälsa på.


Dagens agenda:
Sy gardiner
Virka
Dricka kaffe
Sova
Dricka kaffe
Sova
Dricka kaffe
Dricka kaffe
Laga mat
Dricka kaffe
Sova
SOVA


Kommentarer
Postat av: GimGim

VAd kul att du tittade förbi hos mig =D Verkligen jätteskoj att du också har blogg. Vad skönt att det rör på sig för er vad gäller boende. Jobb fixar sig alltid bara man är på plats ska du se =)

Boende för oss verkar helt kört dock..=/ Kollade idag om att köpa.. men men. Glada nyheter är att Tommy fick jobb idag - 6 mån provanställning till en början men alltid positivt =) Sen ska jag på en jobbintervju på fredag som LSS handläggare tror jag det är =) Är ett sommarvik så vi får se hur det går =) Omtumlade tider vi lever i - Spännande till tusen att vara nyexad socionom, eller hur ? =)

Postat av: Caroline

Där ser man snart har du och din "lilla familj" nytt boende:)När jag läser din blogg saknar jag min rödhåriga kaffeälskare:P. Stressa inte för mycket, lova det, om du kan... Kram!

2007-04-12 @ 13:33:26
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback