Försök själv...

... sy gardiner med två katter i närheten. Jädrans vad roligt de hade det. När jag skulle lägga ut tyget så jag kunde mäta var jag skulle klippa så kastade de sig på tyget så det blev bara en stor röra. Pröva själv sedan att försöka jaga bort båda två samtidigt när de anfaller från olika håll. När man föste bort en så sabbade den andra tyget. Det slutade med husarrest för dem, så de fick vackert vänta på att jag hade mätt och kllippt färdigt innan de fick komma ut från sitt matrum.

Fortsättning följer...

Ps. Nä, jag orkade aldrig sy igår. Det blev bara massa massa massa kaffe.

Pps. Världens bästa morfar:
Mor: "Vore det inte bra om du hade en rollator ute?" Morfar 90 år -"Men hur ska jag då kunna hålla i skottkärran??"

Å tidigare under dagen lät det såhär:
Morfar: "När man är 90 år borde man väl få ha ledigt en dag"

Kommentarer
Postat av: GimGim

Underbara morfar-kommentarer =) !!! Ha ha ha =)

2007-04-14 @ 08:48:50
Postat av: Caroline

De är som små barn:)

Postat av: Caroline

De är som små barn:)

2007-04-15 @ 13:36:25
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback