Avslappning, it's bad for you


Jag är sjuk. Va i...?
Hade förvisso känningar under förra helgen, men tillräckligt lite för att jag skulle ignorera skiten.

Sen ringde min nya chef och efter det bröt det ut. Varför? Jag slappnade av!!

Bah. *irriterad*

Nicke är förvånad "det här är första gången du tillåter dig att vara sjuk!"

Faktum är att det var ändå nu jag hade tid att vara sjuk - fast helst hade jag skippat onsdag och torsdag som var, då hade jag gärna varit frisk. Men det gick ju bra ändå. Nu gäller det bara att jag på något mirakulöst frisk repar mig till på måndag kl 7. Vilket realistiskt sett inte kommer hända... men att ha det som vision är väl inte fel?!

Helst hade jag förvisso njutit av en ledig helg och bara packat lite. Men NÄÄÄ DÅ. Man ska vara på helspänn hela tiden, annars blir man sjuk. Avslappning, it's bad for you.

Be afraid. Be very afraid.

Kommentarer
Postat av: Simon

Visa ord stressmonster :-)

2007-04-29 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback